شرایط یک فروشنده

شرایط و قوانین چند فروشندگی در یدک لوکس

اگر فروشنده لوازم یدکی ماشین و یا حتی واردکننده آن هستید، فرقی نمی‌کند؛ احتمالا فروش بیشتر و کسب سود بالاتر هدف اصلی شما است. ممکن است به اینکه چطور قطعات یدکی را به دست مشتری برسانید؟ آیا از پس هزینه‌های این کار برمی‌آیید؟ چطور مشتری جدید پیدا کنید؟ و… فکر کرده باشید.

اما ما به شما می‌گوییم که نگران نباشید، یدک لوکس با متصل کردن شما به مشتری نهایی، امکان فروش و کسب سود بیستری به شما می‌دهد.

یدک لوکس به عنوان فروشگاه قطعات و لوازم یدکی خودرو، بستری را برای توزیع‌کننده، تولیدکننده، وارد کننده و فروشنده فراهم کرده تا شما بتوانید لوازم و تجهیزات جانبی خودرو را از هر شهری در ایران در معرض دید مشتری قرار دهید.

با چهار گام ساده فروشنده شوید:

گام اول: ثبت‌نام

شما می‌توانید به‌عنوان شخص حقیقی یا حقوقی در یدک لوکس ثبت‌نام کنید. پس از آنکه مشخصات ارسالی شما توسط کارشناسان یدک لوکس بررسی شد، سپس ایمیلی برایتان ارسال شده و تایید یا عدم تایید مشخصات به شما اطلاع داده می‌شود. پس از تایید اطلاعات و طی کردن مراحل زیر پنل اختصاصی شما در مرکز فروشندگان فعال می‌شود و می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنید.

گام دوم: درخواست ثبت برند

برای صاحبان برند این امکان در یدک لوکس وجود دارد که قطعات یدکی را با نام تجاری خودشان به فروش برسانند. برای این کار تنها لازم است، فرم درخواست برند را تکمیل کنید.

گام سوم: درخواست ایجاد گارانتی

ممکن است برخی مشتریان پس از خرید، نیاز به خدمات پس از فروش داشته باشند. بنابراین تمام قطعات و لوازم یدکی در دیجی‌کالا باید با ضمانت‌نامه ارائه شوند. از همین رو لازم است در این مرحله فرم ایجاد گارانتی را تکمیل کنید.

گام چهارم: درج محصول و قیمت‌گذاری

هنگام بارگذاری محصول بر روی سایت یدک لوکس لازم است نام، مشخصات و عکس محصولتان را با توجه به قوانین فروشگاه اینترنتی یدک لوکس در پنلتان ثبت کنید و پس از تایید، محصولتان را قیمت‌گذاری کنید.